Klachtenregeling bij Brabant Personenschade

Brabant Personenschade streeft ernaar om u op de best mogelijke wijze van dienst te zijn. Ondanks onze inspanningen kan het voorkomen dat u niet geheel tevreden bent met onze dienstverlening.Als u niet tevreden bent, verzoeken wij u eerst contact op te nemen met uw belangenbehartiger. Vaak kunnen veel vragen, bezwaren of onduidelijkheden op deze manier worden opgelost.

Leidt dit niet tot een bevredigende oplossing, dan kunt u uw klacht indienen bij de directie van Brabant Personenschade. U dient uw klacht schriftelijk in te dienen, met vermelding van uw volledige naam, adres en woonplaats, het dossiernummer, en een gedetailleerde omschrijving van uw klacht.

Indiening van de klacht:

Per post:
Brabant Personenschade
T.a.v. de Directie
Burgwal 29-A
5341 CP Oss

Per e-mail:
info@brabantpersonenschade.nl

De procedure

Ontvangstbevestiging: U ontvangt binnen 2 werkdagen een schriftelijke ontvangstbevestiging van uw klacht.
Beoordeling van de Klacht: De directie vraagt uw dossier op en bespreekt uw klacht met de betrokken letselschaderegelaar. De directie kan ook contact met u opnemen voor aanvullende informatie om snel tot een oplossing te komen. De klacht wordt beoordeeld op basis van de verkregen informatie. U ontvangt binnen 10 werkdagen een schriftelijke inhoudelijke reactie. Indien een inhoudelijke reactie niet binnen 10 werkdagen mogelijk is, wordt u tijdig geïnformeerd over de vertraging en de reden daarvan.
Inhoudelijke Reactie: Een afschrift van de inhoudelijke reactie wordt ook gestuurd naar de betreffende letselschaderegelaar. Uw klacht kan volledig of gedeeltelijk worden erkend of afgewezen.
Bindend Oordeel: Het oordeel van de directie is in principe bindend, tenzij er nieuwe argumenten worden aangevoerd die een herbeoordeling rechtvaardigen. In dat geval zal de directie binnen 4 weken na bevestiging van de aanvullende argumenten een schriftelijke en onderbouwde reactie geven.
Registratie en Bewaring: Ontvangen klachten worden geregistreerd en tot 3 jaar na dato bewaard.
Ontevreden met de Afhandeling: Als de afhandeling van uw klacht niet bevredigend is of geen passende oplossing biedt, kunt u uw klacht voorleggen aan het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid).

Contactgegevens Kifid:

Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid)
Postbus 93257
2509 AG Den Haag

Website: www.kifid.nl

Ingangsdatum:

Dit klachtenreglement treedt in werking op 1 juli 2024 en is gepubliceerd op de website www.brabantpersonenschade.nl

Brabant Personenschade
Burgwal 29A
5341 CP Oss

Tel: 085 – 130 00 56
Mail: info@brabantpersonenschade.nl

Neem contact met ons op

 

 

Brabant Personenschade streeft ernaar om u op de best mogelijke wijze van dienst te zijn. Ondanks onze inspanningen kan het voorkomen dat u niet geheel tevreden bent met onze dienstverlening. Als u niet tevreden bent, verzoeken wij u eerst contact op te nemen met uw belangenbehartiger. Vaak kunnen veel vragen, bezwaren of onduidelijkheden op deze manier worden opgelost.

Leidt dit niet tot een bevredigende oplossing, dan kunt u uw klacht indienen bij de directie van Brabant Personenschade. U dient uw klacht schriftelijk in te dienen, met vermelding van uw volledige naam, adres en woonplaats, het dossiernummer, en een gedetailleerde omschrijving van uw klacht.

Indiening van de klacht:

Per post:
Brabant Personenschade
T.a.v. de Directie
Burgwal 29-A
5341 CP Oss

Per e-mail: info@brabantpersonenschade.nl

De procedure

Ontvangstbevestiging:
U ontvangt binnen 2 werkdagen een schriftelijke ontvangstbevestiging van uw klacht.
Beoordeling van de Klacht:
De directie vraagt uw dossier op en bespreekt uw klacht met de betrokken letselschaderegelaar. De directie kan ook contact met u opnemen voor aanvullende informatie om snel tot een oplossing te komen. De klacht wordt beoordeeld op basis van de verkregen informatie. U ontvangt binnen 10 werkdagen een schriftelijke inhoudelijke reactie. Indien een inhoudelijke reactie niet binnen 10 werkdagen mogelijk is, wordt u tijdig geïnformeerd over de vertraging en de reden daarvan.
Inhoudelijke Reactie:
Een afschrift van de inhoudelijke reactie wordt ook gestuurd naar de betreffende letselschaderegelaar. Uw klacht kan volledig of gedeeltelijk worden erkend of afgewezen.
Bindend Oordeel:
Het oordeel van de directie is in principe bindend, tenzij er nieuwe argumenten worden aangevoerd die een herbeoordeling rechtvaardigen. In dat geval zal de directie binnen 4 weken na bevestiging van de aanvullende argumenten een schriftelijke en onderbouwde reactie geven.
Registratie en Bewaring:
Ontvangen klachten worden geregistreerd en tot 3 jaar na dato bewaard.
Ontevreden met de Afhandeling:
Als de afhandeling van uw klacht niet bevredigend is of geen passende oplossing biedt, kunt u uw klacht voorleggen aan het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid).

Contactgegevens Kifid:

Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid)
Postbus 93257
2509 AG Den Haag
Website: www.kifid.nl

Ingangsdatum:

Dit klachtenreglement treedt in werking op 1 juli 2024 en is gepubliceerd op de website www.brabantpersonenschade.nl

Brabant Letselschade
Privacyoverzicht

Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.